سوالات متداول

سوالات متداول

پاسخ:
برای این کار ابتدا درایور اثرانگشت مورد نظر را از قسمت دانلود نرم افزارهای سایت دانلود کنید ( Suprema یا Futronik ) بعد از نصب درایور فایل میان افزار (FingerPrintMiddleWare) هم دانلود و نصب کنید. سپس یک بار سیستم را ری استارت کنید
پاسخ:
استفاده از windows 7 يا Windows 10
استفاده از foxit reader ( برنامه باز کردن فایل های pdf ) و برداشتن تیک safe browsing هنگام نصب برنامه
استفاده از Internet Explorer نسخه 11
تیک Enable Smart Screen در تب advance مرورگر Explorer بردارید.
آدرس سایت www.ssar.ir را در قسمت compatibility view setting مرورگر Explorer اضافه کنید.
در قسمت manage Addon مرورگر explorer موتور جستجو bing را غیرفعال کنید.
تنظیمات آنتی ویروس برای trust داشتن به آدرس سایت سامانه ثبت آنی
پاسخ:
برنامه Word را باز کنید، منو File قسمت Word Option سپس Advanced در ابن قسمت فیلد Numeral راپیدا کنید و آن را روی Hindi قرار دهید
پاسخ:
برای رفع این مشکل شما باید Firewall سیستم را غیرفعال کنید،
البته پیشنهاد نمی شود firewall را کلا خاموش کنید،
برای این کار بهتر است که در تنظمیات فایروال لیست برنامه های مجاز که از طریق فایروال اجازه فعالیت دارند به لیست اضافه شود.
در تنظمیات فایروال گزینه allow a program of feature throght windows firewall رفته و چنانچه internet explorer در لیست نیست آنر از طریق گزینه پایین کادر با عنون allow another program اضافه کنید
اگر در لیست هم نبود از طریق browse اد کنید بعد از اضافه شدن به لیست دو کادر جلویی مربوط به نحوه استفاده از شبکه ها رو برای private و public تیک بزنید.
پاسخ:
مانند دستگاه قبلي نيست كه پوز فقط به يك كامپيوتر متصل شود. از تمامی سیستم ها می توانيد دستور ارسال مبلغ، از روی سامانه به دستگاه كارتخوان را انجام دهيد.
( چه به صورت Wifi و چه به صورت کابل LAN ) ( البته به شرطی که میان افزار مربوطه posinstaller نصب باشد همچنين كامپيوتر و كارتخوان آپ به يك مودم اينترنت متصل باشند )
 
پاسخ:
خیر، بر روی ویندوز اکس پس نهایت ورژن 8 اینترنت اکسپلور نصب می شود
پاسخ:
در مرورگر خود، روی گزینه Tools کلیک نمایید وارد بخش Internet Options شوید و در تب advanced روی گزینه reset کلیک نمایید یک بار مرورگر خود را بسته و مجدد باز کنید.
 
پاسخ:
خیر، شما می توانید برنامه را بر روی چند سیستم نصب بکنید اما در ان واحد فقط بر روی یک سیستم قابل استفاده می باشد.
پاسخ:
ویندوز 7 و ویندوز 10 پیشنهاد می شوند.
پاسخ:
کیس باید چک شود، هر کدام از دلیل های زیر می تواند باشد :
/1- فن سي پي يو خوب كار نكند و نیاز به تعویض داشته باشد
/2- ممكنه پاور خراب شده باشد و نیاز به تعویض داشته باشد.
/3- ممكنه خمير سيليكون مابين فن سي پي يو و سي پي يو خشك شده باشه و نیاز به تعویض داشته باشد.
/4- ممكنه دكمه پاور گير كرده باشد
پاسخ:
بله مشکلی نیست، فقط دقت بفرمایید که برای اولین بار که برنامه پرداخت را باز می کنید با دسترسی Administrator وارد محیط برنامه شوید
پاسخ:
پاسخی از سمت سرور دریافت نمی شود، دقت داشته باشید فایروال سیستم خاموش باشد، یا یکبار آن را ریست کنید و مجددا خاموش کنید
پاسخ:
از منوی استارت روی Control Pantel کلیک کنید 
سپس روی گزینه Windows Firewall کلیک کنید و در نوار سمت چپ روی گزینه Turn Windows Firewall on or off کلیک کنید .
حال اگر کنترل پنل شما بصورت Large icons هست باید روی گزینه Windows Firewall کلیک کنید
و در نوار سمت چپ روی گزینه Turn Windows Firewall on or off کلیک کنید .
پاسخ:
1- دقت کنید در properties VPN قسمت Type Of VPN بر روی PPTP باشد و عوض نشده باشد
/2- دقت کنید که قسمت servername در properties VPN به درستی وارد شده باشد یعنی ادرس 10.19.163.205
/3- فایروال و انتی ویروس خودتون رو یکبار غیر فعال کنید و مجددا تست کنید
پاسخ:
دو علت می تواند داشته باشد 1- نام کاربری یا رمز عبور را اشتباه وارد می کنید 2- اینترنت شما قطع می باشد
پاسخ:
1- دقت داشته باشید پروتکل TCP/IP رو بر روی سیستمتون غیر فعال نکرده باشید.
2- در غیر اینصورت کاری از سمت کامپیوتر شما نمی توان کرد،
مربط به سمت سرور سامانه می باشد که باید منتظر بمانید
پاسخ:
1- کابل برق مانیتور را با کابل دیگری تست کنید
2- کابل تصویر مانیتور را با کابل دیگری تست کنید
3- اگر با تغییر کابل باز هم تصویر نیامد مانیتور را با اتصال به کیس دیگری تست کنید و از نتیجه مشکل را دریابید
پاسخ:
بله، تمام سیستم هایی که در یک شبکه کامپیوتری وجود دارند می توانند از منابع یکدیگر ( مانند پرینتر ) به صورت اشتراکی استفاده کنند. فقط این کار نیاز به تنظیمات شبکه و share کردن پرینتر دارد.
پاسخ:
این موارد باید به درستی انجام شود :
1- نصب درایور توکن
/ 2- نصب و رجیستر فایلssainstaller و سپس run کردن کادر زرد رنگی که در صفحه اول اینترنت اکسپلور هنگام ورود به سایت سامانه ظاهر می شود
پاسخ:
Eset Node 32 Antivirus
پاسخ:
دارید دستگاه اثر انشگت شما سوپریما می باشد. برای رفع مشکل درایور جدید سوپریما را از قسمت نرم افزارها دانلود کنید و نصب کنید