نرم‌افزار بایگانی الکترونیک

حجم زیاد اسناد و مدارک کاغذی یکی از اساسی‌ترین مشکلات در دفاتر اسناد رسمی محسوب می‌شود.

ایجاد بایگانی الکترونیک اسناد و مدارک، یکپارچگی در این اطلاعات و امکان جستجو و گزارش گیری در آنها، یکی از نیازهای اساسی دفاتر اسناد رسمی به شمار می‌آید. این مهم نیاز به داشتن نرم افزاری برای ساخت یک بانک اطلاعاتی الکترونیک را ضروری می‌سازد.

نرم افزار بایگانی الکترونیک متناسب با نوع اسناد و مدرک موجود در دفاتر اسناد رسمی، برای آرشیو و مدیریت اسناد و مدارک آنها طراحی شده است.

برای شناخت بیشتر بایگانی الکترونیک حتما دو ویدئو زیر را تماشا کنید :

1- ویدئو مصاحبه با تعدادی از سردفتران محترم در مورد مزایا بایگانی الکترونیک

2- تیزر معرفی نرم افزار بایگانی الکترونیک

لینک های دانلود :